Hello - Cześć!

Hey! My name is Patrycja, although, I'd prefer to be called Pattie. I'm a 19 year old teenage girl following my passion, hobbies & interests to enjoy all day's in my life, lol. I live in UK, but I'm actually polish, so some of my posts might be translated to or be in polish. I hope everyone enjoys everything I post. Feel free to comment, subscribe, follow me on all my social media or inbox me if you would be interested in a photoshoot!

Hej! Mam na imię Patrycja, choć wolałbym być nazywana Pati. Jestem 19'latką która kieruje się swoją pasją, hobby i zainteresowaniami by cieszyć się swoim życiem, lol. Mieszkam w Wielkiej Brytanii, ale mimo to jestem polką, więc niektóre posty mogą być przetłumaczone lub napisane po polsku. Mam nadzieję, że każdemu spodoba się to co będę pisać i publikować. Zapraszam do komentowania, obserwowania oraz do dodania mnie na moich mediach społecznościowych. 

facebook | instagram | ask.fm | tumblr







2 comments: